Baner
 
Shop
 
Cum lucram?

   Modul nostru de lucru se bazeaza pe o permanenta comunicare cu clientul nostru de la care asteptam nu numai informatiile care vor fi inserate pe site cat mai ales observatii si sugestii in legatura cu aspectul si functiunile site-ului. Iata care sunt fazele colaborarii noastre:

 

   4Definirea foarte exacta a obiectivelor site-ului. In aceasta etapa vom stabili impreuna cu clientul nostru care sunt scopurile site-ului si care sunt asteptarile clientului, in termeni cat mai precisi. Vom realiza pentru dumneavoastra o propunere de dezvoltare strict personalizata, care nu implica nici o obligatie din partea dumneavoastra. Documentul pe care il vom concepe pentru dumneavoastra va contine propunerile noastre pentru dezvoltarea site-ului, pentru promovarea si intretinerea lui, pentru rezervarea numelui de domeniu si cumpararea spatiului de gazduire.

 

   4Evaluarea initiala si negocierea pretului. Preturile noastre sunt stabilite in functie de complexitatea site-ului si de cantitatea de efort necesara pentru realizarea lui. Suntem intotdeauna deschisi la negocieri asupra pretului pentru a pune de acord cerintele dumneavoastra cu bugetul pe care il aveti la dispozitie. Totusi, pretul stabilit initial ramane deschis pana la definitivarea site-ului. Daca pe parcursul dezvoltarii proiectului, clientul isi modifica cerintele, daca renunta la anumite elemente sau doreste includerea unor elemente noi care nu au fost prevazute in devizul intial, pretul site-ului se poate micsora sau mari in consecinta. In cazul cand cerintele clientului se modifica substantial, astfel incat respectarea lor va duce la o crestere considerabila a pretului site-ului, vom realiza un deviz intermediar pe care il vom prezenta spre aprobare clientului nostru.

 

   4Semnarea contractului. Odata ce obiectivele site-ului au fost stabilite si s-a cazut de acord asupra pretului se semneaza contractul de dezvoltare a site-ului. Odata contractul semnat, clientul va plati un avans de 30% din pretul stabilit prin contract. Imediat ce avansul a fost platit se trece la prima faza a productiei, realizarea machetei grafice a site-ului.

 

   4Realizarea machetei grafice. Macheta grafica este o imagine statica ce va sta la baza realizarii machetei functionale a site-ului. Vom posta macheta grafica a site-ului pe serverul nostru astfel incat sa puteti urmari in timp real toate progresele facute si sa ne puteti transmite observatiile dumneavoastra. In momentul cand veti fi complet multumiti de aspectul grafic, vom trece la faza urmatoare a proiectului. Precizam ca macheta grafica a site-ului este o lucrare complet personalizata care va include elemente grafice specifice proiectului (sigla, slogan, paleta de culori a firmei, etc.). Din acest motiv nu putem oferi variante de layout inainte de semnarea unui contract ferm cu clientul nostru.

 

   4Realizarea variantei "beta". Varianta "beta" reprezinta o macheta functionala a site-ului, in cadrul careia navigatia si celelalte elemente functionale vor fi active. Aceasta faza va da posibilitatea de a observa functionarea site-ului inainte de a incepe inserarea continutului sau.

 

   4Realizarea variantei finale. Daca sunteti complet multumiti de varianta "beta" a site-ului vom trece la inserarea continutului. Vom realiza procesarea si inserarea imaginilor, editarea textului, a tabelelor, a listelor, a formularelor, etc. Pe parcursul procesului de dezvoltare veti putea urmari pas cu pas progresele realizate vizitand adresa: www.smartwebdesign.ro/client si ne veti putea transmite observatiile dumneavoastra.

 

   4Promovarea. Cand site-ul este finalizat si aprobat il vom posta pe serverul dumneavoastra si vom incepe actiunile de promovare. Obiectivul nostru este ca site-ul sa apara pe primele pagini in principalele motoare de cautare la cautarile dupa cuvintele cheie care definesc activitatea firmei dumneavoastra.

 

   4Devizul final. Dupa terminarea lucrului la site va vom prezenta devizul final. In cazul cand cerintele dumneavoastra nu s-au modificat pe parcursul realizarii site-ului, pretul final va coincide cu pretul initial. Daca au aparul elemente noi sau daca ati decis sa renuntati la unele dintre elementele prevazute initial, pretul final va fi mai mare sau mai mic, dupa caz. Modalitatea de plata o stabilim impreuna cu clientul nostru. Puteti opta pentru plata integrala a celor 70 % ramase, pentru plata esalonata la intervale stabilite de comun acord sau, daca doriti, puteti face plati pe parcursul realizarii site-ului.

 

   4Intretinerea site-ului. Odata site-ul finalizat, se stabileste impreuna cu clientul care vor fi modalitatile de actualizare si intretinere. Daca ati optat pentru instalarea sistemului nostru de actualizare, QualityEdit, vom realiza trainingul gratuit al personalului care va folosi sistemul. Daca optati pentru un abomanent lunar de intretinere, vom stabili impreuna pretul abonamentului, data la care se va face plata si modalitatea de plata: lunar sau anticipat.