Un site trebuie sa aiba grafica atragatoareDe multe ori se comite greseala de a se considera ca odata site-ul postat pe Internet, treaba este terminata. De acum vizitatorii vor veni si vor reveni deoarece site-ul este bine realizat, are o grafica atragatoare...dar mai ales pentru ca au nevoie de produsele sau serviciile oferite de firma dumneavoastra. In realitate insa, lucrurile nu stau tocmai asa. Un site, oricat de bine realizat ar fi din punct de verere grafic, oricat de eficient ar fi promovat, nu va starni interesul constant al clientilor dumneavoastra potentiali decat daca este permanent innoit. Prea adesea pot fi vazute pe Internet site-uri web cu informatii vechi, neactualizate de luni sau chiar ani de zile.
Mijloc publicitarLa fel ca oricare alt mijloc publicitar, un site web trebuie sa tina pasul cu dezvoltarea firmei, sa prezinte permanent noi produse, noi servicii, noi informatii, oferte speciale, facilitati oferite clientilor. Intretinerea si reactualizarea permanenta a informatiilor reprezinta viata unui site. Multi manageri sunt constienti de acest deziderat asa incat apeleaza la angajarea unei persoane care sa se ocupe special de acest aspect, asa numitul web master. Dar in afara de cazul cand site-ul necesita o reactualizare zilnica aceasta solutie nu este eficienta din punctul de vedere al costurilor. Costurile pentru un angajat permanent sunt mult mai mari decat costul unui abonament lunar pentru intretinerea si reactualizarea site-ului.